A A A

Dostajemy wiele zapytań o prowdzenie działań reklamowych w wyszukiwarce Google. Informując o pełni możliwości zawsze proponujemy dodatkowo działania polegające na prezentowaniu tzw targetowanych reklam w stronach skupionych w sieci reklamowej Google lub "przypominających" się użytkownikowi, który już był na naszej stronie (remarketing). 

Wielu osobom ciężko zrozumieć schemat działania tych reklam i co powoduje, że one się wyświetlają - ostatecznie nie decydując się na takie rozwiązania.

Z pomocą przychodzi wczorajszy przykład Tomasza Lisa, który zarzucił portalowi niezalezna.pl reklamowanie serwisu randkowego zrzeszającego ukraińskie singielki (link do Twittera Tomasza Lisa


Od razu wpis wywołał burzę, gdyż wspomniana reklama to reklama targetowana, czyli dostosowana do historii profilu użytkownika (np poprzez zainteresowania) lub reklama remarketignowa, polegająca właśnie na przypominaniu się użytkownikowi strony, jaką wcześniej sam oglądał. 

Temat natychmiast podchwyciły różne media:


Mamy nadzieję, że ten przykład bardziej rozjaśni na czym polega fenomen reklamy targetowanej lub remarketingowej, czyli śledzącej - podążającej za użytkownikiem po wcześniejszym odwiedzeniu strony reklamowanej. 

Tytuł artykułu zamieszczonego na Wirtualnej Polsce dobrze oddaje te możliwości: "Uważaj na reklamy, wiedzą o tobie więcej, niż chcesz powiedzieć".

Uważaj na reklamy, wiedzą o tobie więcej, niż chcesz powiedzieć

linia

Przekaż przyszłość swojej firmy w Internecie w ręce specjalistów

Strony WWW | Marketing internetowy | Opieka techniczna

Szybki kontakt i wycena +48 506 506 767
Napisz do nas: biuro@48media.pl
Zapraszamy do Biura: Chrzanów (Mał), Głowackiego 22