A A A

Stosunkowo nową i niezwykle skuteczną formą reklamy Google Adwords jest tzw. Remarketing. Polega on na przypominaniu się klientom, którzy wcześniej trafili na naszą stronę, ale nie dokonali zakupu produktu/usługi.

Remarketing to forma reklamy, którą Google wprowadziło stosunkowo niedawno na rynek. Obejmuje ona zarówno reklamy graficzne jak i tekstowe. Reklamy takie podążają za potencjalnym klientem, który wcześniej trafił na naszą stronę. Wyświetlanie reklam odbywa się na stronach partnerskich Google (portalach społecznościowych, tematycznych, forach itd.).

 

Działania remarketingowe to niezwykle skuteczna forma reklamy w sieci Internet. Pozwala podążać bezpośrednio za klientem, który jest zainteresowany naszymi usługami (i trafił na nasz serwis internetowy) z reklamami naszej działalności. Dzięki czemu nie pozwalamy mu zapomnieć o naszej marce i klient taki przeglądając oferty innych firm widzi również reklamy naszych produktów/usług, pamięta, że przeglądał ofertę takiej firmy i zaczyna się przekonywać do słuszności zakupu w naszym sklepie, a nie u konkurencji.

 

Jak wyglądają przykłady reklam remarketingowych ukazane zostało poniżej:

 

 

Mocne strony zastosowania Remarketingu jako dodatkowej reklamy firmy w sieci:

  • podążanie za klientem z reklamami naszej firmy (przypominanie się klientowi z ofertą naszej firmy)
  • budowa świadomości marki w oczach klientów, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę
  • możliwość modyfikacji reklam pod nowe promocje, które mogą ostatecznie zachęcić klientów, którzy opuścili naszą stronę
  • możliwość zwiększenia zwrotu z inwestycji w kampanię Adwords poprzez zastosowanie reklam podążających za klientem

 

Ustawienie i podpięcie kampanii Remarketingowej do istniejącego już konta Adwords to kwota 100 zł netto miesięcznie (doliczona do kwoty za obsługę pozostałych kampanii). Przy opcji stworzenia i zarządzania kampanią Remarketingową bez uprzedniego tworzenia kampanii w wynikach wyszukiwania koszt wynosi 150 zł miesięcznie. Połączenie kampanii Adwords w wynikach wyszukiwania z kampanią bannerową oraz remarketingową zwiększa zasięg naszych działań marketingowych (reklamowych) praktycznie na całą sieć internet i może przyczynić się do wzrostu zapytań/formularzy wyceny oraz sprzedaży produktów/usług - zwrotu z inwestycji. Możliwość kontrolowania kosztów kampanii oraz harmonogramu wyświetleń pozwala precyzyjnie kontrolować działania marketingowe za pośrednictwem kampanii Adwords w sieci i skutecznie trafiać z produktami/usługami do klientów faktycznie zainteresowanych ofertą firmy z danej branży.

 

bezpłatna wycena online

 

Każdemu z klientów zostaje przydzielany indywidualny opiekun kampanii posiadający odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia i zarządzania kontem (certyfikat Google Adwords).

Szybki kontakt i wycena +48 506 506 767
Napisz do nas: biuro@48media.pl
Zapraszamy do Biura: Chrzanów (Mał), Głowackiego 22