Wyniki wyszukiwania Google są pierwszym miejscem, do którego zaglądają użytkownicy, próbując znaleźć firmy takie jak Twoja. Ponieważ ponad 90% wszystkich wyszukiwań odbywa się za pośrednictwem Google, nic dziwnego, że marketerzy nazywają ją "bramą do Internetu". Jeśli Twoja firma nie zajmuje wysokiej pozycji w Google, możesz założyć, że konkurencja ciężko pracuje, abyś był na samym końcu listy wyszukiwania. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) to proces ulepszania witryny w taki sposób, aby zajmowała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla odpowiednich słów i fraz kluczowych. W tym artykule omówiono wszystko, co należy wiedzieć o SEO jako elemencie nowoczesnego marketingu. Czytaj dalej aby przekonać się czym jest SEO?

 

Co to jest SEO w marketingu i jak z niego korzystać?

SEO to strategia marketingowa, która pomaga markom pozycjonować się wyżej na stronach wyników wyszukiwania. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych to metoda zwiększania widoczności witryny w wyszukiwarkach. Istnieją różne techniki, które można wykorzystać do optymalizacji witryny, ale wszystkie one odnoszą się do tej samej koncepcji.

To proces poprawy widoczności witryny lub strony internetowej na stronach wyników wyszukiwania poprzez zwiększenie trafności treści i optymalizację witryny w celu uzyskania wyższej rangi. Kluczem do sukcesu SEO jest zrozumienie, czego chcą wyszukiwarki. Wyszukiwarki chcą, abyś pokazywał im, że Twoja treść jest odpowiednia dla słów kluczowych, których szukają ludzie. Chcą również, abyś pokazał im, że Twoja witryna zawiera wysokiej jakości, unikalne i angażujące treści.

Nie jest to tak proste, jak zoptymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek, aby mogły je znaleźć - SEO wymaga badań, analizy i wdrożenia różnych technik, aby osiągnąć sukces. Jeśli chcesz wiedzieć, jak zwiększyć widoczność swojej witryny w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing i Yahoo. SEO nie jest nową koncepcją, ale przez lata ewoluowało, obejmując zarówno optymalizację na stronie, jak i poza nią.

  • Optymalizacja na stronie: Optymalizacja na stronie obejmuje optymalizację zawartości Twojej witryny za pomocą słów kluczowych i fraz odpowiednich dla Twojej firmy. Obejmuje to również tworzenie linków prowadzących do Twojej witryny i poprawę szybkości witryny, aby zapewnić użytkownikom lepsze wrażenia w Twojej witrynie.

  • Optymalizacja poza stroną: Optymalizacja poza stroną obejmuje SEO marketing w mediach społecznościowych, budowanie linków, marketing e-mailowy i inne metody zachęcania ludzi do rozmowy o firmie w Internecie.

SEO jest ważną częścią każdej strategii marketingowej, ponieważ może pomóc w zwiększeniu ruchu w Twojej witrynie, a także konwersji od odwiedzających, którzy znajdują Cię w wyszukiwarkach

SEO co to oznacza? Określa optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Jest to proces ulepszania witryny w celu uzyskania wyższej pozycji na stronach wyników wyszukiwania (SERP) dla odpowiednich fraz kluczowych, dzięki czemu więcej użytkowników może znaleźć Twoją witrynę.

Co oznacza skrót SEO?

Co oznacza skrót SEO?SEO skrót to Search Engine Optimization to proces wpływania na widoczność witryny lub strony internetowej w „naturalnych” lub bezpłatnych („organicznych”) wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. SEO może obejmować zarówno techniki off-site, jak i on-site, które mają na celu poprawę rankingu docelowych słów kluczowych.

SEO to cenna inwestycja dla Twojej firmy. Usługi SEO stały się integralną częścią marketingu, a wiele firm zdało sobie sprawę, że może to być opłacalna metoda poprawy ich reputacji cyfrowej. To świetny sposób na zwiększenie widoczności firm. To sprawdzona metoda na zwiększenie ruchu, leadów i sprzedaży. SEO może również pomóc w zarządzaniu marką i reputacją.

Jak działać w SEO - podstawowe informację na temat optymalizacji stron internetowych?

Pozycjonowanie to proces optymalizacji treści i metadanych witryny tak, aby zajmowała wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania. Jest również znany jako optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

Istnieją dwa rodzaje pozycjonowania: pozycjonowanie na stronie i pozycjonowanie poza stroną.

  • SEO na stronie koncentruje się na treści, obrazach, linkach itp., podczas gdy SEO poza stroną koncentruje się na takich czynnikach, jak udostępnianie w mediach społecznościowych, liczba linków zwrotnych itp.

  • Optymalizacja na stronie obejmuje: badanie słów kluczowych, tagi tytułu i opisy meta (opisy, które pojawiają się pod tytułem lub adresem URL w wynikach wyszukiwania), tytuły stron (tekst, który pojawia się u góry okna przeglądarki), nagłówki (tagi od h1 do h6 ), tekst alternatywny dla obrazów,

Co to jest SEO definicja - rozpocząć pozycjonowanie stron?

Aby rozpocząć SEO, musisz zidentyfikować docelowe słowa kluczowe i stworzyć listę słów kluczowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Następnie możesz użyć tych słów kluczowych jako tekstu kotwicy dla linków wewnętrznych i linków zewnętrznych. Powinieneś również upewnić się, że używasz odpowiedniej gęstości słów kluczowych w swoich treściach i że otrzymujesz linki zwrotne z witryn o dobrym autorytecie.

SEO można wykonać, wykonując kilka prostych kroków:

  • Utwórz zoptymalizowany tytuł, opis meta i tagi słów kluczowych dla swojego artykułu

  • Umieść w artykule wiele odpowiednich linków do innych odpowiednich artykułów i stron w Twojej witrynie

  • Upewnij się, że masz mapę witryny, która jest widoczna na każdej stronie Twojej witryny

Czy SEO to marketing - optymalizacja stron internetowych a marketing?

Google - najpopularniejsza wyszukiwarka w PolsceJeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem internetowym lub planujesz rozszerzyć zasięg swojej dotychczasowej działalności, koncentrując się na usługach cyfrowych, musisz zadbać o każdy drobny szczegół. Każdy krok ma znaczenie i nie należy go lekceważyć - dlatego właśnie stworzyliśmy ten przewodnik, który obejmuje wszystkie podstawy marketingu SEO i jego szczegóły.

Strona internetowa to pierwszy punkt kontaktu dla klienta. To także najważniejsze narzędzie marketingowe dla każdej firmy. Dobrze zaprojektowana i przyjazna dla użytkownika strona internetowa może pomóc Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągnąć więcej klientów.

Celem strategii marketingowej jest generowanie zainteresowania produktem lub usługą, tworzenie popytu i zachęcanie do zakupów. Istnieje wiele różnych sposobów promowania produktu lub usługi, ale najczęstsze to reklama, public relations, marketing szeptany i rekomendacje klientów i oczywiście usługi SEO. Marketing można prowadzić różnymi kanałami; wszystko sprowadza się do tego, w jaki sposób chcesz, aby Twoja wiadomość dotarła do docelowych odbiorców i z czym najprawdopodobniej się zaangażują.

Chociaż SEO marketing jest podzbiorem marketingu, nie oznacza to, że marketing SEO nie jest ważny. Usługi SEO służą do poprawy widoczności strony internetowej i generowania ruchu. Dlaczego marketing SEO jest ważny dla Twojej firmy?

  • SEO pomaga zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarkach internetowych

  • Zwiększa liczbę odwiedzających Twoją witrynę

  • Zapewnia uzyskanie wyższej pozycji w Google

  • Pomaga w uzyskaniu wyższej pozycji dla pożądanych słów kluczowych

  • SEO to najlepszy sposób na przyciągnięcie dużego ruchu dla Twojej firmy

  • SEO może pomóc w uzyskaniu większej liczby leadów i sprzedaży

  • SEO to najlepszy sposób na zbudowanie autorytatywnej obecności w sieci

Istnieje wiele sposobów na poprawę pozycji w wyszukiwarkach, ale marketing SEO jest jednym z najskuteczniejszych. Pytanie brzmi: jak prawidłowo prowadzić marketing SEO?

  • Po pierwsze, należy pamiętać, że słowa kluczowe są królem. Należy przeprowadzić badania słów kluczowych, aby treści zostały znalezione przez osoby szukające ich w Google lub innej wyszukiwarce.

  • Po drugie, powinieneś mieć jasność co do tego, na jakie słowa kluczowe celujesz i jaki jest najlepszy moment, aby zacząć je stosować na swojej stronie. Należy pamiętać, że po wprowadzeniu nowych słów kluczowych do treści nie będą one miały pozycji w rankingu, dopóki nie upłyną co najmniej 2 lub 3 miesiące spójnych linków zwrotnych i ruchu organicznego.

  • Po trzecie, należy upewnić się, że wszystkie treści są oryginalne i napisane przez nas lub kogoś, kto ma doświadczenie w danej dziedzinie. Pomoże ci to w uzyskaniu lepszej pozycji w rankingu Google, ponieważ pokazuje, że twoja strona zawiera unikalną treść, a nie tylko skopiowany tekst z innych stron w Internecie.

  • Po czwarte, zawsze sprawdzaj, czy są jakieś aktualizacje dotyczące algorytmu Google, aktualizuj swoją stronę odpowiednio, jeśli są jakieś zmiany związane z poprzednimi algorytmami.

  • Po piąte (i ostatnie), zawsze zwracaj uwagę na możliwości online - szczególnie te, które dotyczą pisania postów gościnnych na popularnych blogach o wysokim autorytecie i współczynniku trafności. Posty gościnne pomagają nie tylko w uzyskaniu ekspozycji, ale również w tworzeniu backlinków z renomowanych źródeł o wysokim autorytecie domeny.

Co to jest SEO i czym się zajmuje

Często rozpoczynając przygodę z próbą wypozycjonowania strony internetowej słyszmy o SEO Co to jest?

SEO to długoterminowa strategia zwiększania widoczności i ruchu w witrynie poprzez uczynienie jej bardziej widoczną na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Celem SEO jest poprawa jakości i ilości ruchu na Twojej stronie.

Proces rozpoczyna się od badań, które obejmują badanie słów kluczowych, analizę konkurencji, analizę treści i budowanie linków. Następnie wprowadzasz zmiany, takie jak optymalizacja na stronie (tj. Tagi tytułowe), struktura adresu URL, opisy meta i optymalizacja szybkości ładowania strony.

Przygotowując stronę internetową pod kątem SEO, należy wykonać różne czynności. Jednym z najważniejszych jest stworzenie listy słów kluczowych i określenie liczby wyszukiwań dla każdego terminu. Pomoże Ci to zidentyfikować słowa kluczowe, których obecnie używają odwiedzający, aby znaleźć Twoją witrynę. Badanie słów kluczowych jest również ważne - pozwoli Ci skoncentrować się na treściach, których szukają ludzie, czyli w jaki sposób wyszukiwarki pozycjonują swoje witryny

Czym jest SEO i dlaczego jest ważne w pozycjonowaniu stron internetowych?

 Im wyższy ranking na stronach wyników wyszukiwania, tym więcej odwiedzających otrzyma od zainteresowanych użytkowników.SEO - co to jest? Podstawy SEO to poprawa rankingu witryny lub strony internetowej w wyszukiwarkach dla odpowiednich słów kluczowych. Im wyższy ranking na stronach wyników wyszukiwania, tym więcej odwiedzających otrzyma od zainteresowanych użytkowników. SEO może kierować reklamy na różne rodzaje słów kluczowych i fraz, w zależności od celów organizacji i grupy docelowej.

Ludzie nie zawsze szukają nazwy Twojej firmy, gdy szukają tego, co oferujesz. Mogą szukać określonej usługi, produktu, lokalizacji lub innych informacji związanych z Twoją firmą. Możesz upewnić się, że Twoja firma zostanie odnaleziona, gdy ktoś wyszukuje, optymalizując witrynę za pomocą taktyk SEO.

Co to jest on page SEO - co musisz wiedzieć?

Wszyscy wiemy, że on page SEO jest ważne, ale jakie są różne aspekty on page SEO? Odpowiedź jest dość prosta, gdyż są to podstawy SEO! On-page SEO to treść, którą publikujesz na swojej stronie internetowej. Obejmuje to tytuł i opisy meta, nagłówki oraz treść artykułów. Jest to jedno z najważniejszych działań SEO, jakie możesz podjąć, ponieważ pomaga ono zwiększyć liczbę kliknięć i zatrzymać użytkowników na dłużej na stronie.

On-page SEO to najważniejsza część strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Sposób, w jaki układasz i optymalizujesz treść witryny, może mieć ogromny wpływ na jej pozycję w rankingu Google. Dzieje się tak dlatego, że Google analizuje doświadczenia użytkowników związane z witryną, aby określić, na ile jest ona istotna dla nich i czy warto poświęcić jej czas. Jeśli użytkownicy nie znajdą na Twojej stronie tego, czego szukają, nie pozostaną tam długo - a to oznacza brak nowych klientów i potencjalnych klientów.

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (on-page Search Engine Optimization, SEO) odnosi się do wszystkich czynników, które wpływają na to, jak dobrze Twoja strona pojawia się w wyszukiwarkach takich jak Google, Bing i Yahoo! Poprawa tych czynników nie tylko ułatwi ludziom znalezienie Cię w sieci, ale także da Ci przewagę nad innymi stronami w Twojej niszy, które nie skupiają się na on-page SEO.

On-page SEO jest również jedynym działaniem, które można zobaczyć i dostosować na swojej stronie internetowej, nie czekając na odświeżenie wyników przez Google. Aby uzyskać najlepsze wyniki z działań on-page SEO, upewnij się, że optymalizujesz tytuły, podtytuły, treść i strukturę adresów URL. Celem optymalizacji on-page jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że strona internetowa będzie miała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania i wyższą pozycję dla pożądanych słów kluczowych. Proces ten można wykonać ręcznie lub za pomocą przeznaczonych do tego programów SEO. Poznaj najważniejsze kroki do poprawy pozycjonowania on-page SEO dla lepszych pozycji w rankingu

Zbuduj witrynę

Po pierwsze i najważniejsze, musisz stworzyć stronę internetową. Od projektu witryny, poprzez jakość treści, aż po rozmieszczenie linków wewnętrznych - wszystko w witrynie musi być zoptymalizowane, aby uzyskać lepsze pozycje w wyszukiwarkach. Zanim przejdziesz do bardziej skomplikowanych strategii on-page SEO, upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla użytkownika, profesjonalna i wysokiej jakości. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z projektowaniem stron internetowych, nie musisz tworzyć strony na zamówienie, aby dobrze wypaść w rankingach SERP.

W rzeczywistości, wiele kreatorów witryn, takich jak Wix czy Shopify, oferuje narzędzia typu "przeciągnij i upuść", które ułatwiają stworzenie pięknej witryny bez żadnego doświadczenia. Zanim zaczniesz budować swoją witrynę, upewnij się, że bierzesz pod uwagę swoją grupę docelową i skupiasz się na słowach kluczowych, które pomogą Ci w osiągnięciu wyższej pozycji w rankingu. Twoja strona musi być zoptymalizowana zarówno dla ludzi, jak i dla wyszukiwarek.

Pisz unikalną, wysokiej jakości treść

Najlepszym sposobem na poprawę pozycjonowania strony jest pisanie unikalnych treści o wysokiej jakości. Tworząc nową treść, nie powtarzaj tych samych informacji, które już znajdują się na stronie głównej. Idealnie byłoby, gdybyś tworzył około 2000 słów nowej treści na każdą stronę w witrynie, zwłaszcza na stronę główną i strony produktów.

Treść musi oferować coś nowego i być łatwa do czytania. Każda treść w witrynie powinna być nie tylko unikalna, ale także powinna mieć inny cel. Jeśli chcesz osiągnąć wysoką pozycję w Google, musisz odpowiadać na pytania odbiorców docelowych i adresować je w taki sposób, aby mieli poczucie, że jesteś dla nich właściwym rozwiązaniem.

Korzystaj z bogatych mediów

Od 2013 roku Google traktuje priorytetowo bogate media w rankingach wyszukiwarek. Zasadniczo przypisuje większą wagę obrazom, wideo i innym rodzajom treści multimedialnych niż tradycyjnym artykułom. Dzieje się tak dlatego, że Google wie, że użytkownicy szukają informacji w sposób wizualny i chcą widzieć wyniki, które są dla nich najbardziej istotne na pierwszy rzut oka. Obrazy i filmy wideo w witrynie odgrywają kluczową rolę w strategii on-page SEO.

Zdjęcia i filmy w witrynie muszą mieć określony cel. Powinny być związane z treścią lub służyć jako wizualna pomoc dla informacji. Powinny także odpowiadać wyszukiwanym hasłom przez docelowych odbiorców. Im bardziej istotne i użyteczne są media, tym wyższa jest pozycja witryny w Google.

Dodaj linki wewnętrzne

Możesz również poprawić on-page SEO swojej witryny poprzez linkowanie do powiązanych stron i tworzenie wewnętrznej struktury linków. Dodawanie linków do innych stron w Twojej witrynie (oraz linków do odpowiednich stron w innych witrynach) pokazuje Google, że Twoja witryna jest połączona i pomaga mu lepiej przetwarzać Twoje treści. Ułatwia to również użytkownikom poruszanie się po witrynie, co może prowadzić do większego zaangażowania na stronie i wyższego wskaźnika kliknięć.

Łącząc się z innymi stronami w witrynie, używaj w treści tych samych słów kluczowych, na które chcesz uzyskać ranking. W przypadku linkowania do stron w innych witrynach, upewnij się, że używasz atrybutu linku "no follow". Dzięki temu Google nie będzie podążać za linkiem, co jest przydatne, gdy nie chcesz linkować do stron o złej reputacji lub nie cieszących się dobrą opinią.

Dodaj anchor text

Pisząc swój artykuł lub treść, staraj się używać jak najwięcej anchor textów. Oznacza to, że powinieneś używać słów kluczowych za każdym razem, gdy linkujesz do innej strony w swoim serwisie. Na przykład, jeśli linkujesz do strony "O nas", użyj anchor text "O nas" na początku linku.

Pomoże to nie tylko w SEO on-page, ale także sprawi, że link będzie bardziej klikalny i atrakcyjny. Nie należy jednak przesadzać z anchor textem. Google zwraca uwagę na spamerskie linki i anchor text, więc nie należy robić tego w sposób oczywisty, próbując oszukać system. Należy również zróżnicować anchor text w całej treści. Nie używaj za każdym razem tych samych słów kluczowych; używaj różnych terminów i fraz, aby poprawić swoje SEO.

Wykorzystaj zachowania użytkowników

Innym ważnym czynnikiem w poprawieniu on-page SEO witryny jest wykorzystanie zachowań użytkowników. Sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcje z Twoją witryną, może mieć duży wpływ na jej pozycję w SERP-ach. Na przykład Google wie, że ludzie lubią klikać na najwyższe wyniki na liście wyszukiwarki. Gdy ktoś wpisuje hasło do wyszukiwarki Google, oczekuje, że zobaczy pierwszy wynik na pierwszej stronie.

Dlatego Google zwraca również uwagę na to, jak długo ludzie pozostają na stronie. Jeśli pozostają na Twojej stronie dłużej niż na stronach konkurencji, jest to dobry znak, że to właśnie Twojej strony szukają. Upewnij się więc, że Twoja witryna ładuje się szybko, a jej zawartość jest łatwa w nawigacji. Jeśli strona jest powolna lub trudno się po niej poruszać, użytkownicy nie będą na niej pozostawać.

Popraw doświadczenia użytkownika

Wreszcie, upewnij się, że Twoja strona ma wysokiej jakości user experience (UX). Obejmuje to takie rzeczy, jak przejrzysty projekt i układ, pomocne opcje nawigacji, szybkie ładowanie strony itp. Zapewnienie wysokiej jakości UX na Twojej stronie pomoże Ci poprawić jej on-page SEO, jak również jej ogólną pozycję w Google.

Gdy użytkownicy trafiają na Twoją witrynę, Google chce, aby czuli, że są we właściwym miejscu. Jeśli będą mieli pozytywne doświadczenia z Twoją witryną, z większym prawdopodobieństwem klikną na Twoje treści i pozostaną w witrynie. Jest to kolejny powód, dla którego ważne jest, aby treści były świeże. Przekazuj użytkownikom nowe, interesujące informacje, których nie znajdą nigdzie indziej. Jeśli skupisz się na tych trzech czynnikach - pisaniu unikalnych treści wysokiej jakości, tworzeniu bogatych mediów i poprawieniu UX - będziesz na dobrej drodze do poprawy on-page SEO swojej witryny.

Co to jest organiczne SEO?

Organiczne SEO to rodzaj marketingu internetowego, który koncentruje się na tworzeniu wysokiej jakości treści i optymalizowaniu ich pod kątem wyszukiwarek, tak aby zajmowały one wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Jest to również określane jako "naturalne" lub "algorytmiczne" wyszukiwanie.

W przeciwieństwie do płatnej reklamy, która umieszcza Twoje reklamy przed docelową grupą odbiorców niezależnie od tego, czy szukają oni Twoich produktów lub usług, organiczny marketing w wyszukiwarkach pozwala ludziom wybrać, kiedy i gdzie chcą się zaangażować w Twoją działalność.

Organiczne SEO nie wymaga żadnych wstępnych inwestycji, a przynosi wysoki zwrot z inwestycji (ROI). Badania pokazują, że firmy, które inwestują w organiczne SEO, odnotowują 40% wzrost ruchu na stronie każdego roku, co oznacza, że jeden dolar zainwestowany w organiczne wyszukiwanie generuje około pięciu dolarów przychodu.

Badanie słów kluczowych to pierwszy krok w tworzeniu treści, które są istotne dla odbiorców docelowych, napędzają ruch na twojej stronie i poprawiają twoją pozycję w wyszukiwarkach.

Podczas badania słów kluczowych należy wziąć pod uwagę dwie rzeczy:

  • Czego szukają docelowi odbiorcy?

  • Jaki jest wolumen wyszukiwania dla tych terminów?

Chociaż ważne jest, aby wybierać słowa kluczowe o wysokim wolumenie wyszukiwania, ważne jest również, aby wybierać słowa kluczowe, które są istotne dla Twojej firmy. Jeśli wybierzesz zbyt szerokie słowa kluczowe, Twoje treści nie będą przydatne dla czytelników, a jeśli wybierzesz zbyt szczegółowe słowa kluczowe, nie będą one miały wystarczającej liczby wyszukiwań, aby były wartościowe.

Co to są działania SEO i jak agencja SEO może pomóc w wypozycjonowaniu strony?

Agencja SEO to firma, która specjalizuje się w usługach SEO - co to znaczy? Firmy te zapewnią firmom strategie i plany, których potrzebują, aby uzyskać wyższą pozycję na stronach wyszukiwarek, przyciągnąć więcej klientów i generować większe przychody.

Agencja SEO może pomóc Twojej witrynie w lepszym rankingu w wyszukiwarkach. Robią to za pomocą odpowiednich słów kluczowych, co zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia treści przez użytkownika. Agencja SEO prowadzi następujące działania SEO: optymalizacja on-page, optymalizacja off-page, pozyskiwanie linków, analiza konwersji i inne. Agencje SEO mogą pomóc w pozycjonowaniu strony internetowej poprzez:

  • optymalizacja strony pod wyszukiwarki

  • poprawa widoczności Twojej firmy na stronie wyników wyszukiwania

  • zwiększenie ruchu do Twojej witryny z bezpłatnych wyników wyszukiwania

  • zwiększenie generowania leadów poprzez organiczne wyszukiwania

Agencja SEO może przygotować dla Ciebie audyt strony www. Wiele osób zakłada, że audyt SEO to coś, co robi się tylko wtedy, gdy na stronie pojawia się problem. Jednak audyt SEO może być wykonywany jako regularne działanie SEO, które pomoże ci osiągnąć lepsze wyniki i utrzymać się na czele. Za pomocą audytu SEO można odpowiedzieć na dwa ważne pytania: Jak dobrze Twoja strona radzi sobie w oczach wyszukiwarek? Na przykład, audyt SEO pomoże Ci zidentyfikować słowa kluczowe, na które Twoja strona jest pozycjonowana i te, na które nie jest. Następnie pokaże Ci, ile stron ma Twoja witryna i gdzie są one zlokalizowane. Przedstawi również informacje o liczbie odwiedzających witrynę, skąd przychodzą i co robią po wejściu na stronę.