Serwis Onet technowinki donosi o współpracy koncernu motoryzacyjnego Volvo z firmą Microsoft. Została ona nawiązana w celu stworzenia systemu, który ma ułatwić klientom zakup samochodu.

 

Obecnie kupno auta nie należy do najłatwiejszych. Potencjalny klient musi się samodzielnie do tego zakupu przygotować. W salonie samochodowym otrzymuje wprawdzie wiele wyczerpujących informacji na temat konkretnych modeli samochodów, jednak są one podane w mało atrakcyjnej formie. Volvo zamierza wprowadzić w swoich salonach zmiany za pomocą technologii Holo-Lens, która powstaje przy współpracy z Microsoftem.

 

Technologia, która działa na wyobraźnię

 

Holo-Lens będzie przedstawiał auto za pomocą technologii hologramu. Umożliwi ona obejrzenie wszystkich elementów samochodu, który fizycznie jeszcze nie istnieje. Klient, który jest zainteresowany konkretnym modelem będzie w stanie dzięki nowej technologii sprawdzić jak jego auto będzie wyglądało w innym kolorze, bez problemu zmienimy w nim tapicerkę i dobierzemy inne elementy, które pasują do naszej koncepcji. Dzięki wykorzystaniu Holo-Lens klienci będą w stanie dokładnie obejrzeć samochód w takiej postaci, w jakiej chcą go kupić, co w tradycyjnych salonach przeważnie nie było możliwe. Technologia pozwoli eksperymentować. Klient będzie mógł przetestować wszystkie elementy i wybrać taki wariant, który będzie dla niego w najwyższym stopniu zadowalający. Za pomocą nowej technologii będzie również możliwa jazda próbna.

 

samochod